Hello hello! - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu Hello hello! - Reisverslag uit Liverpool, Verenigd Koninkrijk van Tessa - WaarBenJij.nu

Hello hello!

Blijf op de hoogte en volg Tessa

10 September 2012 | Verenigd Koninkrijk, Liverpool

Hoi allemaal,

Zoals jullie zien heb ik jullie op een maillijst gezet waardoor je updates krijg als ik dit reisdagboekje update. Als je er geen mailtjes over wil ontvangen - meldt je gewoon weer af, of als het niet lukt, laat mij het weten dan doe ik het voor je. Ik zal waarschijnlijk echt niet dagelijks of wekelijks updaten, maar ik heb nu al best veel te vertellen over de heenreis... maar dat is een verhaal voor een andere keer! Ik ben nu namelijk echt veel te moe om nog iets zinnigs te typen. Voorlopig kan ik zeggen dat ik goed ben aangekomen. Jullie horen binnenkort meer.

Groetjes,
Tessa

  • 11 September 2012 - 08:10

    Monique:

    Ha Lieve Tess!

    Superleuk om zo af en toe wat van je te horen. Gelukkig ben je goed en veilig aangekomen.
    Doe maar kalm aan; fijn om straks weer up-to-date te blijven over je avonturen....
    liefs, MOnique

  • 11 September 2012 - 10:32

    Tieke:

    Leuk :D Ik ga het bijhouden :) xxxx

  • 11 September 2012 - 11:07

    X10e:

    Je laat ons wel gelijk aan een cliffhanger hangen hè :p
    Ik ben heel benieuwd :)
    Ga rustig je draai vinden daar, xx

    Christine

  • 11 September 2012 - 17:12

    Chris:

    Hoi Tessa, leuk dat je een blog gaat bijhouden. Looking forward to hearing from you soon! Chris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tessa

Een dagboekje om jullie af en toe te laten weten wat ik meemaak in het verre Liverpool. En binnenkort ook Oxford.

Actief sinds 10 Sept. 2012
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 3682

Voorgaande reizen:

10 September 2012 - 21 December 2014

Liverpoolen

Landen bezocht: